Jak szybko schudnąć – diety i tabletki odchudzające.


Chcesz szybko schudnąć? Przedstawiamy prosty sposób!

Wygląd zewnętrzny jest wizytówką każdego człowieka, dlatego osoby posiadające nawet niewielką nadwagę, przeżywają stres i podejmują walkę z nadmiernym tłuszczykiem. Zawsze należy pamiętać, że skuteczność odchudzania uwarunkowana jest ćwiczeniami fizycznymi, które należy wykonywać, niezależnie od wprowadzonej diety żywieniowej.

Udając się do dietetyka, można liczyć na ustalenie indywidualnej diety dostosowanej do danej osoby i jej organizmu, skuteczność zależna jest od ścisłego przestrzegania jej rygorów. Jednak wiele osób sama wybiera dietę dla siebie, posiłkując się zdaniem znajomych lub wskazówkami znalezionymi na różnego rodzaju forach internetowych.

  Jak szybko schudnąć – diety:

  • Dieta niskokaloryczna – tak zwana dieta 1000 kalorii, polegająca na spożywaniu produktów ubogich w tłuszcze i cukry a bogata w warzywa i owoce. Obecnie na rynku można dostać gotowe koktajle a także zupy, zawierające niewielkie ilości kalorii, posiadające odpowiednią ilość witamin i minerałów, uzupełniających dzienne zapotrzebowanie na te składniki. Ścisłe przestrzeganie tej diety, wsparte chociażby ruchem na świeżym powietrzu, przynosi oczekiwane efekty, jest to jednak dieta dla zdeterminowanych i wytrwałych osób.
  • Dieta białkowa – bardzo rygorystyczna, ale przynosząca szybko efekty w postaci utraty kilogramów, osoby cierpliwe, wytrzymałe psychicznie i fizycznie, mogą podjąć taką próbę. Główną zasadą diety białkowej jest nie spożywanie węglowodanów przez okres czternastu dni, należy wyrzec się pieczywa, produktów mącznych, warzyw i owoców, jakichkolwiek słodyczy i soków. Można natomiast spożywać chude mięso, przy czym wieprzowina nie jest zalecana, chudy nabiał a z jajek tylko białko. Do picia głównie woda niegazowana, ewentualnie gorzka herbata i kawa.
  • Dieta kapuściana – szczególna dieta oparta na zupie przyrządzonej z kapusty, cebuli, papryki zielonej i czerwonej, pomidorów i selera naciowego, oraz przypraw bez nadużywania soli. Przez kilka pierwszych dni, można spożywać tylko zupę, dopiero po kilku dniach można wprowadzić ryż z warzywami oraz jeden owoc, wykluczając banana, pod koniec pierwszego tygodnia można dołączyć chude mięso wołowe lub drobiowe. Efekty diety są zauważalne, ale trzeba lubić mak gotowanej kapusty.

Jak szybko schudnąć odżywianie

Jeżeli jednak brak odwagi i ochoty do tak rygorystycznych diet, można po prostu zacząć odżywiać się inaczej niż dotychczas, nie spożywając na przykład produktów zatrzymujących wodę w organizmie i powodujących wzdęcia. Będzie to pierwszy krok na drodze zdrowszego odżywiania, eliminując z codziennej diety słodycze i bułeczki, oczywiście śmieciowe jedzenie typu fast-food i tłuste wędliny, pomożemy naszemu organizmowi przestawić się mniej przetworzoną żywność, dzięki której można tracić na wadze.

Ponadto owoce typu: winogrona, banany i brzoskwinie zawierają spore ilości cukru oraz powodują wzdęcia, więc nie są wskazane dla osób walczących z nadwagą, można zastąpić je jabłkami i jagodami. Włączenie do jadłospisu takich produktów jak kefir czy jogurt naturalny, nie tylko zabezpieczy organizm w wapń, ale także pomoże spalić tkankę tłuszczową.

Wszyscy pragnący się odchudzić i nie mieć problemów z prawidłowym trawieniem, powinni spożywać codziennie produkty takie jak: płatki zbożowe, kasze, otręby, ponieważ posiadają one duże pokłady witamin odpowiedzialnych za pracę przewodu pokarmowego. Dobre działanie mają również ostre przyprawy poprawiające metabolizm i pobudzające krążenie. Nie można zapominać o dużych ilościach wody mineralnej i oczywiście ćwiczeniach fizycznych, które stymulują mięśnia tułowia.